Kundeservice 70102031 Support nr.: 0

Hos os er ingen problemer for små


Det skal være nemt at få det godt igen. Meld dig ind og kom i gang i dag. 

♥   Ring til Sundhedslinjen så ofte du vil – ingen problemer er for små.

♥   Få hurtigt tid hos lægen – også aften og weekend. 

♥   Få fysiske og psykiske behandlinger – uden henvisning.

Nyhed!
 
Nyhed!

Læs om fordelene i Sundhedshjælp

Klik på ikonerne herunder for at læse mere om Sundhedshjælp.

Få Sundhedshjælp til dig selv eller hele din husstand


Har du brug for hjælp til at vælge den rigtige løsning? Ring til os på 70 21 27 00 eller bliv ringet op

Vi er klar til at hjælpe mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag kl. 8-15.30

Købsbetingelser

Dit abonnement på Sundhedshjælp træder i kraft med det samme | Du har 14 dages fortrydelsesret | Abonnement kan opsiges med en måneds varsel dog tidligst ved udløb af bindingsperioden (6 mdr.).

Sådan bruger du Sundhedshjælp:



punkt_1

Bestil din pakke og brug dit abonnement straks.

punkt_2

Ring til Sundhedslinjen og book Online-læge, så ofte du vil.

punkt_3

Få sundhedshjælp over telefonen eller kom til behandling.

Kend din pris

Du skal ikke være bange for skjulte omkostninger med Falck Sundhedshjælp. Den pris, du betaler for dit abonnement på Sundhedshjælp, dækker det hele. Du kommer ikke til at lægge penge ud eller sidde tilbage med ekstraregninger. Og vi behandler dig, indtil du får det bedre – eller til det sundhedsfagligt vurderes, at den igangværende behandling ikke længere har en effekt. 

Du betaler det samme for Sundhedshjælp, uanset hvor mange gange du ringer til Sundhedslinjen eller bruger Online-læge. Det betyder, at du altid kender din pris.

 

Få hurtig afklaring og hjælp

I en travl hverdag kan det være svært at nå til lægen, og mange tænker derfor, at ”det går nok over”. Men selv små skavanker og bekymringer kan vokse sig større, hvis ikke der bliver taget hånd om dem.

Hos os er intet problem for småt, og vi er gode til at lytte. Vi hjælper dig med en hurtig afklaring af dine symptomer og får dig videre til en behandler, hvis det er det, der skal til, for at du får det bedre.

Sundhedshjælp dækker alle, både børn og voksne, og vi vil hellere have, at du ringer til vores Sundhedslinje en gang for meget end en gang for lidt.

 

Vores behandlere

Det skal være nemt for dig at få det godt igen. Med Falck Sundhedshjælps landsdækkende netværk af behandlere – erfarne kiropraktorer og fysioterapeuter og autoriserede psykologer – er din behandling derfor ikke langt væk.

Hvis du foretrækker det, kan du også få behandling over telefon eller video gennem Sundhedshjælp. Du kan blive ringet op af en psykolog, og du kan vælge en videokonsultation med en fysioterapeut i stedet for at møde op. Det kan være en fordel i en travl hverdag, men også hvis du har mange smerter eller gerne vil have råd og vejledning om indretningen af din hjemmearbejdsplads.

 

I tvivl om denne sundhedssikring er noget for dig?

Bliv klogere på vores sundhedssikringer og find den løsning, der passer bedst til dig og din livsstil. 

» Sammenlign vores sundhedssikringer

Sundhed_Falck Red.svg

Vil du også have mulighed for komme hurtigere til speciallæge, hvis du bliver syg?
Så skal du vælge vores sundhedssikring med Hurtig diagnose.

Har du spørgsmål om Sundhedshjælp? Find svaret her.
  • Stiger prisen med alderen?

    Nej. Din pris stiger ikke i takt med, at du bliver ældre. Der kan komme generelle prisstigninger, som gælder for alle. Men modsat mange private sundhedssikringer og -forsikringer, der stiger i pris, jo ældre du bliver, er din pris på Falck Sundhedshjælp den samme som alle andres, uanset hvor gammel du bliver.

  • Kan jeg få Sundhedshjælp, hvis jeg har en kronisk sygdom?

    Ja. Hos Falck kan du både få abonnement på Sundhedshjælp og vores sundhedssikringer, hvis du har en sygdom eller lidelse, der er kronisk. Vi dækker ikke den sygdom, du allerede har eller kronisk sygdom, som skulle opstå senere, men du får hjælp til alt det andet, når du skal bruge Sundhedslinjen, Online-læge, fysioterapeuten, kiropraktoren, psykologen og akut kørsel.

  • Er der en aldersbegrænsning?

    Nej. Falck Sundhedshjælp er for alle, uanset alder. Faktisk er de yngste, vi har hjulpet, 0 år og de ældste over 100.

  • Hvem er dækket?

    Du kan vælge mellem to dækninger:

    Enkeltperson: Dette abonnement dækker kun dig selv.

    Husstand: Dette abonnement dækker alle i din husstand, dvs. alle der har folkeregisteradresse hos dig og hvis navne og fødselsdatoer, du har oplyst os.

    Begge abonnementer dækker også akut kørsel af dine gæster, hvis de pludselig bliver syge eller skadede, mens de besøger dig.

Hvordan foregår det?
  • Hvornår kan jeg begynde at bruge mit abonnement?

    Du kan bruge abonnementet, så snart du er meldt ind. Der er ingen karens- eller ventetid.

    Ring til Sundhedslinjen med det samme og tal med en af vores sundhedsfaglige medarbejdere. Få kompetent rådgivning, mens I taler sammen eller blive sendt videre til Online-læge eller behandling hos fysioterapeut, kiropraktor eller psykolog alt efter dit behov.

  • Skal jeg selv lægge penge ud?

    Nej. Du skal hverken lægge penge ud eller aflevere kvitteringer til os. Dine konsultationer hos Online-læge, og dine behandlinger hos fysioterapeut, kiropraktor eller psykolog samt Akut kørsel er med i den faste pris, du betaler for abonnementet.

  • Hvor mange gange må jeg ringe?

    Du må ringe til Sundhedslinjen og bruge Online-læge lige så mange gange, du vil. Der er ikke en bekymring eller et problem, der hverken er for stort eller småt. Vores sundhedsfaglige medarbejdere er klar til at rådgive og hjælpe dig så ofte, som du har brug for det. Og Online-læge kan hjælpe dig via videokonsultationer dag, aften og weekend.

  • Hvem tager telefonen på Sundhedslinjen?

    Det er vores sundhedsfaglige medarbejdere, typisk erfarne sygeplejersker, der tager telefonerne på Sundhedslinjen. De lytter, rådgiver dig og kan sende dig videre til Online-læge, kiropraktor, fysioterapeut eller psykolog alt efter hvad der skal til, for at du får det godt igen.

    Du kan ringe til Sundhedslinjen, så ofte du vil.

  • Er der et maks. antal behandlinger?

    Nej. Du får det antal behandlinger, du har brug for efter en faglig vurdering af behandleren. Vi kalder det behovsbestemt behandling, og vi bliver ved, til du får det bedre eller til at en sundhedsfagligvurdering fastslår, at der ikke kan gøres mere. 

  • Hvor tit skal jeg betale?

    Du betaler for dit abonnement en gang om året. Du kan enten melde abonnementet til Betalingsservice eller betale et girokort. Da der kan være høje gebyrer på girokort, anbefaler vi, at du tilmelder dig Betalingsservice. Det kan du gøre i din netbank eller ved at udfylde vores formular her.